Aldrig Vila, Aldrig Ge Upp

Tillbaka.

Publicerad 2014-12-18 00:58:44 i Allt mellan himmel och jord, Mysans resa, personliga,

Att komma i rutin är fasiken inte de enklaste. Men nu kommer jag att börja blogga BARA för min egna skulle. inte ha någon press, skriva när Jag vill och när jag behöver. 
 
men de va detta med rutin. lillfisen är inne i någon väldigt underlig sov period, varför ligger jag och skriver istället för att sova nu när hon äntligen har somnat (kl är snart 01). Kan inte. För mycket tankar i huvudet som vanligt.
 

Ständigt tänker jag "vad gör jag för fel?" Eller är de vara under en period? Visst hon har en massa tänder på gång nu men hur lång tid ska dem orsaka detta kaos denna stress som jag just nu ständigt lever med. 
Är de mitt fel? Vad kan jag höra istället? Frågor jag troligtvis bara får svar på genom att testa andra saker och låta tiden få visa. 
 

Hur går de med resten då? Detta med att komma i en snygg klänning till julafton kan vi ju glömma. Fattar inte hur svårt de egentligen kan vara att sköta kosten? Ren lathet skulle jag tro. Har skaffat mig en pt men om jag bara kunde sköta den dära jäkla kosten. Så tror jag att saker och ting skulle börja hända. Blir så förbannad på mig själv. Kan inte ens ha bröd hemma utan att trycka i mig det..från och med nu kommer jag vara sjukt ärlig mot allt och alla, även emot mig själv.. 
 
Och Jag måste sluta vara sockrets slav... Hur svårt ska de vara att bara låta bli? 
Avslutar detta små pessimistiska och inte alls positiva inlägg med ett godnatt och "hoppas det blir bättre" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela