Aldrig Vila, Aldrig Ge Upp

En blogg egentligen för mig själv men häng på.

Publicerad 2014-09-02 10:21:43 i Allt mellan himmel och jord,

Tänkt att åter igen börja blogga så gått tillbaka hit där jag faktiskt trivs. Har varit borta ett tag. Men Lovelia har vuxit upp till en 1 åring och jag har alltså lite mera tid till att blogga. 

My, 23 år (liten prestation för er som inte vet) bor tillsammans med min dotter och min sambo. Och denna blogg kommer mestadels handla om min väg, vägen till mitt bästa jag. Vägen till ett liv utan levaxin (om det går) 

Har länge nu försökt att gå ner i vikt. Kämpar som en gnu med vissa nergångar ibland. Är på väg ur en svacka eller jag är väl ute ur den redan men har haft en rejäl svacka. Tankar om "varför lägger jag bara inte ner när ingenting funkar?" 
Att ett läkemedel ska sätta stopp för så mycket. Ganska sjukt. Men nej jag ger för fan inte upp. 

Bloggen ska hjälpa mig att fokusera,motivera och rensa ut dåliga och bra tankar. Lite som att jag ska kunna ha en konversation med mig själv. Peppa mig själv. Kunna gå tillbaka för att se "vad gjorde jag här? Hur gör jag rätt?" Osv. 

Men också för att allting ska bli lite roligare att hålla på. Att lägga upp bilder och sånt på mat och mina framsteg (om det blir några) 

Så jag hoppas att ni eller iallafall mamma är med mig. 

Puss och kram 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-09-03 15:44:14

Klart jage med dej min Älskade Unge❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela