Aldrig Vila, Aldrig Ge Upp

Håll det äkta

Publicerad 2014-09-03 10:01:04 i Allt mellan himmel och jord,

För ett halvår sedan betydde texten "håll det äkta" absolut ingenting. 
Under hela sommaren har jag passerat en viadukt som är ner klottrad. Där står just den texten. För mig idag betyder det massor. 

Den ger mig en kick när jag går förbi, påminner mig om att hela tiden vara ärlig mot mig själv och alla dem människor jag har runt om mig. 
Håll det äkta  om man tänker efter så är det en riktigt betydelsefull text. Kan betyda så himla mycket olika saker. 

Men för mig betyder det precis som det står att alltid hålla det äkta oavsett vad det är. Mat, träning, relationer. Att alltid gå in helhjärtat och äkta. 

Imorgon ska jag prov jobba på ett nytt ställe, texten kommer att följa med mig <3 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela