Aldrig Vila, Aldrig Ge Upp

Hejsan

Publicerad 2014-09-24 10:10:23 i Allt mellan himmel och jord, Mysans resa, personliga,

Tyvärr har träningen hamnat lite på hyllan då jobb, sömn och inskolning hos dagmamma kommer först. 

Försöker hålla koll på kosten men hår inge vidare såfort jag är ledig. Eller ja inge godis och sånt. Men vitt bröd har det blivit. När jag jobbar glömmer jag bort att äta istället. 

Men jag tror jag ska gå på att räkna kalorier igen så gott det går. Egentligen skulle jag vilja ha ett fördigt schema på vad jag ska äta där allt redan är uträknat. Det skulle vara det absolut bästa. Men ska fortsätta framåt och jobba så gott jag kan. 

Och så ska jag börja blogga ordentligt. För min egna skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela